zondag 22 juli 2018

7 Nog even

 
Hallo Allemaal.
 
Van de maand geen extra beschrijving van het quilt,
want 24 samplerblokken is best een hele klus voor 1 maand
en dan met dit prachtige zomer weer.
 


Mijn quilt is met hulp van Leintje op geregen.
 
 
Ben met quilten begonnen,
rand 3 en 4 quilt ik gelijk op.
Heb met mezelf afgesproken om iedere dag 5 draden te doen.
Heerlijk buiten aan de tuintafel onder de luifel.
Mijn streven is om het in november af te hebben.
 


Deze 2 foto's kreeg ik nog binnen.
Bovenste van An en onderste van Muriel.
 

 
Heb de Belgische dames op de camping  bezocht.
Op deze foto is goed te zien wat kleuren met een patroon doen.
 
Sonja, de groen/zwarte, heeft gekozen voor een ander middenblok van 40 cm
en verder volgt ze het patroon.
 
Ben heel benieuwd naar meer quilts?
 
 
Zelf ga ik verder met het quilten.
En begin met patchen aan een babyquiltje,
voor mijn kleindochter die eind september wordt verwacht.
 
 
Nog een fijne zomer en veel patchplezier.
 

 
 
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten