zondag 16 juni 2019

QUILTTIPS ene.......

 
Nog wat quilttips!
 
 
Alle quiltblokken in de blokkenrand zijn rondom ook door gequilt.
 
  



De rode driehoeken  zijn op de zelfde manier gequilt
als de beige driehoeken 

 
 
Bij de  molentjes rand dwars (diagonaal) door de driehoekjes.
 
 
Mijn streven om het af te hebben is weer bijgesteld!
Ik ga nu voor de quiltdagen in Zoutelande
op 6 en 7 november a.s.
 
Het plan om elke dag 5 draden te doen.
Dat haal ik ook niet, maar het vordert gestaag.
 
 
Er is al een quilt af.
 
Het quilt is van Alie en gemaakt in 
boerenzakdoeken, zeeuwse en hollandsestofen.

 

 
Een hele leuke achterkant van allemaal boerenzakdoeken.
 
Alie bedankt voor het mooi quilt
en Carolina voor het maken van de foto's.
 
 zaterdag 22 juni
kunt u mijn quilt bewonderen in Zoutelande,
tijdens de rommelroute van 10.00 tot 16.00 uur.
meer info: facebook: Zoute Rommel 2019
 
Plattegrond van de deelnemers kunt u halen
in de Sloestraat dat is na het bord Zoutelande 1e weg rechts.
En dan de 1e links sta ik met spullen.
Heel veel stoffen en stofjes, panels
kartonagepakketten, quiltmallen ed.
en wat ik nog tegen kom in verhuisdozen.
Heel veel koopjes.
 
En heb je het in Zoutelande gezien.
Dan is er deze dag ook in Biggekerke,
"De Biggekerkse evenementendag."
 
Groetjes en tot ziens, Annet
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. IK ga vandaag met quilten beginnen in Westkapelle op 11 juli 2019! Benieuwd wanneer ik hem af zal hebben? Hoop tegen het einde van het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes Cathy, ik ben er bijna...........
    Heb al wel de einddatum een paar keer bijgesteld.

    BeantwoordenVerwijderen