maandag 14 december 2015

2015 bijna op zijn eind

 
2015.
Het lijkt wel of het nog maar net is begonnen,
maar we zitten al weer in de laatste maand van het jaar.
Ik merk ook dat ik 4 maanden niks op mijn blog heb geschreven.
Het kwam er niet van.
Was met andere dingen bezig.
We hebben eindelijk ons huis eens opgeknapt.
Zat al jaren in de planning, maar het kwam er niet van.
Nu was het geen opknappen meer maar een renovatie.
Van het een kwam het ander en zo ben je 3 maanden bezig.
Heel veel werk, maar nu is het genieten.
Heerlijk mijn huis in kerstsfeer gebracht.
 
Langzaam ga ik nu toch aan het idee wennen dat we volgend jaar Opa en Oma hopen te worden.
Mijn dochter is weer zwanger en het gaat na een moeilijke start
nu redelijk goed met haar en goed met de baby.
Durf nu ook  na te denken wat  voor quiltje ik op de wieg ga maken.
In ieder geval iets met Hollandse ruiten en strepen.
 
Ik wens iedereen fijne kerstdagen
en een gezond, creatief en vooral een heel mooi
2016
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten