zondag 2 augustus 2015

Happy met mijn scraps

 
Happy met mijn scraps,
Bij het opruimen van mijn winkeltje,
kwam ik achter op de zolder nog vuilniszakken met Zeeuwse schortenbont resten en restjes tegen.
In de begin periode heb ik veel kleding en kleine spullen genaaid voor de winkel.
Daar ik weinig kan weggooien, in verhuisdozen gedaan en opgeslagen.
Nu vond ik het tijd om er eens wat mee te doen.
 
Wat een feestje,
voor mij dan,
iemand die niet van stoffen houdt zou zeggen:
"Gooi weg die troep."
Gelukkig heb ik dat niet gedaan.
 
 
Verhuisdoos vol blauw schortebont
Het blauw diende als werkgoed.
 

Alles gestreken en soort bij soort gelegd.
 



 
Een doos vol met grijsgoed.
 
Walchers en Zuid Beveland.
 


 
Zelfs nog boezeroenegoed.
 

 

Heb er leuke pakketten van maken voor a.s. woensdag op marktje in Westkapelle.
 

 
 

 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten