dinsdag 31 maart 2015

Elzenoord fair

 
`t Is gelukt!
Het goeiedoelquilt is bijna af, nog een afsluitbies en een label.
Maar dat gaat lukken voor vrijdag 3 april a.s.
Dan hangt het op de Elzenoord fair in Vrouwenpolder.
Er zijn dan loten te koop om dit quilt te winnen.
€ 1,00 per lot en 6 loten voor € 5,00
 
De opbrengst is voor  Dekat di Hati.
 

Het wachten is op goed weer om een mooie foto buiten te maken,
met mijn telefoon is leuk om gauw een foto te maken en verzenden,
  minder mooi om op mijn blog te zetten,
maar bij gebrek aan anders, deze foto's.
 
 
Mijn trouwe fan Tijger kon ook dit quilt niet weerstaan,
ze komt altijd graag bij me zitten als ik bezig  ben met een quilt.
 
 
 
Altijd weer gezellig de Elzenoord fair.
Ik ben er ook met een stand.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten